Käytin tänään netin vaalikonetta. Sen tulos oli kohdaltani varsin yllättävä. Minut se yllätti kyllä kokonaisvaltaisesti ja mielipiteisiini sopiva ehdokas oli kaikkea muuta kuin olettamani. Minä olen porvari siis nykyään. Ilmankos olenkin nukkunut huonosti jo pitkään.
Vaalikone kyseli mm. viisi mieluisinta harrastustani. Tuli ongelmia, kun ei minulla ole niin montaa harrastusta. Kaksi taitaa olla, jos laajasti ajattelee.
Urheilusta ja kultamitaleista en tiedä mitään, ja ihmettelenkin. että miksi minun pitäisi presidenttiehdokasta arvioidessani ennustaa Kimin tulevan kauden pärjääminen. Tai mäkihypyn mitalisaalis.
Nämä ovat niitä ulkopoliittisia asioita.
Toisaalta ihmettelen tämän laatuista vaalikonetta.
Miksi helvetissä minun tulisi äänestää ehdokasta, joka ajattelee samoin kuin minä. Ei onnistu, sellaista presidenttiä en halua minä eikä kukaan muukaan. Siitä olen varma.
Kyllä presidenttiehdokkaan tulee olla valtiollisissa asioissa ainakin hiukan viisaampi kuin minä poloinen. Minä kun en osaa raha-asioitanikaan hoitaa.
Venettä kyllä osaan keikuttaa, sellaista pientä.