Sain haasteen ja vastaan siihen vasta nyt, kun on ollut taas muita kiireitä. Olevinaan.
Kiitos Mystiselle Ekstaasille. Minä olen ajatellut, ettei näitä kukaan lue, ja olin siitä jopa iloinenkin. Mutta joku sentään lukee ainakin osittain. Kaikkihan ei oe edes relevanttia tekstia mitenkään, eikä ole tarkoituskaan. Kaikenlaista pälkähdystä nämä ovat ja sellaisena pysyvät. Muistina itselleni tapahumiin ja mielentiloihin. Oma muistini kun on sekä huono että lyhyt.

Niihin kummallisiin tapoihin, vaikka oletan, ettei minulla suinkaan ole sellaisia.
1. Minä naurahtelen tuolloin tällöin, itsekseni. Maailma on hölmö paikka.
2, Vesi on hyvä vain veneen alla. Pelkään ja inhoan vettä.
3. En kestä katsoa edes TV:stä kun rokotetaan. Vaikka paljon olen kauheuttakin nähnyt ihan livenä, niin tuota en kestä.
4. Kahvia on saatava. Ilman kahvia ei elimistö toimi. Ei kuitenkaan määrättömästi.
5. Maailma. Minä elelen jossain omassa mailmassani jatkuvasti. Ajoittain huomaan olevani takaisin realiteeteissa.
6. Pidän nukkumisesta ja olen hyvä nukkumaan. En kuitenkaan osaa nukahtaa. Se hirvittää.
7. Nimiluettelot. Katson kuolinilmoitukset aina kun voin ja luen elokuvien lopputekstit viimeiseen sanaan. Muilta osin elokuvasta voi nauttia silmät kiinni menettämättä juuri mitään.

Näköjään kaikenlaista löytyy kun oikein ajattelee. Tässä muutama omalaatuisuus, jos ne edes niitä ovat.
Terveisiä Mystiselle.