Taas jaarittelen puutaheinää. Siis kuin kepulainen (demarit sitävastoin puhuvat kai sellua).
Sivuilleni on löydetty haulla Stondis. Kyllä se roskakorin voittaa, joskaan en vielä oikein jaksa olla tyytyväinen, olletikin kun haku oli tehty käyttäen msn:n konetta. Hyi olkoon!
Tämähän ei taas ketään kiinnosta, tiedän, mutta jatkan siitä huolimatta.
Olen ajatellut kirjoittaa, kuten jo lähes teenkin, melkein kaikkien alojen asiantuntematon kun olen, pelkästään siksi, että sivuni löytyisivät mielenkiintoisten hakusanojen avulla. Jaa, että mitäkö hyötyä siitä koituisi? Ei mitään, mutta onko hyötysaldoni kunnossa näilläkään toimintatavoilla? Minä vaan kysyn? Ja itse vastaan. Ei ole. Ei lähimainkaan.
Ja onko minusta hyötyä muutenkaan, olemisestani ja tekemisistäni? Eipä juurikaan, hyödytön ja kelvoton paskiainen minä olen, pelkkänä kiusana ja vaivana koko yhteiskunnalle. Pois joutaisivat nämä ylipainoiset, keski-ikäiset ukkorähjät tilastoja rumentamasta. Saisi tilaa tilastojen somisteet, nuoret ja aikaansaavat ihmiset, ne jotka osaavat ja pystyvät. Heidän on tulevaisuus ja nykyhetkikin. Pääasia on, että paperilla näyttää kaikki hyvältä.
Palatakseni harhapoluilta takaisin asiaan, totean, että minua jaksaa mietityttää ihmisten pohjaton yksinkertaisuus, suorastaan typeryys, joka ilmenee erittäinkin hakukoneiden käyttötavoissa. Jos hiukan perehdytte yleisimpiin hakusanoihin esim. Googlea käytettäessä, ette oleta, että maapallolla on älyllistä elämää.
Ihminen on älykäs, mutta simpanssikin oppii käyttämään jo keksittyjä härveleitä. Mutta ei keksi niitä.
Lopetan, kuten J. Donner lopetti Jälkiviisaat-ohjelman sanomalla Santavuorelle, että tuo nyt on dorkaa.