Minulla tuntuu olevan tätänykyä tärkeätä sijaintiasiat.
Että missä on tässä maailman kartalla. En tiedä, miksi on niin, mutta aavistelen jälleen kerran jonkunlaista sijainnin muutosta.
En haluaisi, taas. Mutta eipä sitä minulta kysytä.
Haluaisin asettua jo, eikä aina mennä ja muuttaa majaani. Minulla kun menee aikaa sopeutua uuteen ympäristöön. Täytyy kävellä ympäriinsä, jotta edes hiukan tajuaisi, missä ollaan.
Viimeksi muutin tässä kaupungissa majaani, ja meni pari kuukautta ymmärtää uudet koordinaatit. Sellainen on rasittavaa, ja iän myötä se vaikeutuu, olen huomannut. (Vanhuus kurkkii jo takavasemmalla).
Toisaalta, johonkin vanhaan paikkaan muuttaminen ei oikein tule kysymykseen, se olisi vielä vaikeampaa.
Muutamissa kaupungeissa olen asunut pariin kertaan, mutta onneksi väliä on ollut useita vuosia.
Olen varmaan ymmärtänyt väärin jotain tämän elämän suhteen.